STRANDEN

Aaaah... nu har jag varit på stranden i flera timmar och snorklat! Det vär jättekul och de knäppa var att jättenära stranden där man konde gå var det fiskar som var ca en halv meter stora! Det var jätteläbbigt ibörjan men sedan var det vara coolt att se så stora fiskar! Sen så solade jag och vi stack hem till lägenheten, kastade av oss alla soker vid poolen och sedan så stack jag och pappa upp till lägenheten och jag dushade och sedan så lagade pappa mat, vi åt ( köttbullar och potatismos) mums! Sen så lagade jag kreps (vi hade förldiglagade i kylen) men jag gjorde såsen!
Jag ska söga receptet på allt sen! Den var jättegod!!
Tjing tjing!! (stavning)
Oscar tog ett bra foto ( tycker jag) för nån dag sedan när vi var på väg upp ifrån poolen!
Me<----

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0