Portugal!

HÄR ÄR JAG FÖR DRYGT ETT HALVÅR SEN!<3Nu har jag kommit till Portugal!!!
Jag har verkligen saknat Portugal, pappa och värmen. Ja, just nu sitter jag i pjamas och tittar ut över Atlanten.....
Vi har Fullt upp den här väckan! Idag ska vi på middag och imorgon fest och nästa väcka måste jag hälsa på på skolan här i Portugal.... Åååh vad jobbigt jag har ingen tid till att slappa!!
Pappa sa att lite senare nästa eller näst nästa väcka ska vi åka nåt jag vet inte.... surfa men ligga på den...
Aja det låter kul! Jag har saknat allting i Sweden men men.... Jag har tappat bort min kamera så just nu kan jag inte lägga in några men jag ska lägga in lite gamla!! :)
Jag är så himla trög när det gäller GIMP m.m... Jag försöker få en grej och fast jag gör exakta vad man ska göra så klarar jag inte av det ibland!
Jag lovar att jag ska lägga in några nya bilder lite senare! :)
Bye bye syns!
Ps, kommentera gärna!

Kommentarer
Postat av: Diva/Bella

finis du är "festis" :)

2011-07-18 @ 20:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0