Jag vann!!

Pappa och jag tävlade förut om vem som fotograferade snyggaste fotografiet på en blomma (den som ni ser åvanför) och jag vann!!!!!! Här ser ni vinnarbilden!!
Jag lagade en jääättegod äfterrätt i går som jag ska lägga in ett foto på imårgon och receptet om nån vill ha det ;)
Ah..... just nu sitter jag och luktar på den goda tosten jag gjorde alldeles nyss (fortfarande varm).
Igår åt vi suchi och idag ska vi äta kinesisk mat!!
Rena paradiset! (tycker jag då)
Idag så ska jag ta med mig snorkel och simglasögon och snorkla lite vid stranden vi ska åka till snart. Jag hade inge ägg och mjölk så pappa fick sticka och köpa det så nu ska jag laga pannkakor som vi ska ha lite senare på stranden!
Bye bye love u!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0