Boddyboard

Idag så har jag varit och hällsat på kompisarna här i portugal :) Sedan där äfter så stack jag, brorsan och pappa till stranden! Det var skitmkt folk där och blåste lite. Det vär rätt så höga vågor så ah... lite svårt, men jag klarade till slut att åka på brädan och åka på vågorna längst fram. För ni som inte vet vad boddyboard är så är det som en slags liten bräda som man åker på magen med. ;)
Det kändes som tyå en halv timme men när vi var klara och fott ca 1000 kallsupar och sand över hela kroppen så hade vi tydligen åkt i 1 och en halv timme!!!
Det värsta var ju när vi skulle byta om vid bilen!! Jag var sist uta (så klart) men, men.......
Sen när vi kom hem så stack vi (brorsan och jag) till trädgården och fotograferade massor med blommor, havet, oss själva m.m
Vi åt köttbullar sedan och sedan satte jag mig framför datorn och åt en kitkat!
Aja... jag har inte laddat ned fotografierna än men jag ska fixa det idag så då ska ni få se.......
Bye bye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0